هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ايدكوا معانااااااا

2 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

نكت ايدكوا معانااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 12:23 am

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 12:41 am

واحدة نايمة جنب جوزها سمعت صوت في الصالة قالت لجوزها قوم شوف يمكن حرامى.. قالها قومي شوفى انتى يمكن حرامية
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 12:47 am

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 12:57 am

بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:00 am

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:01 am

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:03 am

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:04 am

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:04 am

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:05 am

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 1:11 am

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 5:31 pm

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالأحد يونيو 22, 2008 5:35 pm

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 1:41 am

ههههههههههههههههههههههههه
حلوين اوىىىىىىى ياقمر
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:07 am

شكرا على المجامله دى شكرا اوووووووووووى وارجوكى متزعليش منى اوكى ارجو الرد
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:33 am

مره واحد صعيدي عندو مزرعه فراخ وكان كل يوم يدخل يلاقي البيض قليل قوي فلما اتخنق راح جايب فرخه وراح دابحها قدامه كلهم وقال بكره الي مش هتجيب خمس بيضات هيبقي مصيرها زي دي تاني يوم كل ميشيل فرخه يلاقي خمس بيضات يشيل خمسه لحد مجاه لاقي تلاته بس تحت وحده فقال انا قلت اي امبارح قالو استر عليا دانا ديك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:36 am

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:50 am

5 فروق بين البطة والوزة 1- تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة 2- فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة 3- تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش تبلوز فية 4- كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية 5- الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: فزوره x نكته   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:51 am

غبي دافن نصه في الارض ليه ؟ بيصور فيديوكليب انا عايش ومش عايش
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:53 am

مره نكته ماشية بتعيط ليه؟؟ عشان واحد ضحك عليها
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:56 am

عايزين ندخل فيل جوة الكباية نعمل ايه؟ نحط ورقة علي الكباية وبعدين نحط الفيل علي الورقة وبعدين نيجي بشويش ونشد الورقة بسرعة الفيل يقع جوة الكباية
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 2:59 am

مرة واحد طويل جدا شرب لبن مات ليه؟ لان اللبن صلاحيته انتهت قبل ما ينزل بطنه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 3:07 am

واحد بلدياتىواقف قدامه خمس شياطين ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 3:25 am

واحد بلدياتنا واقف قدامه خمس شياطين ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه
mony
عضو مطرود
عضو مطرود

انثى
   : نكت ايدكوا معانااااااا C13e6510

مُساهمةموضوع: رد: نكت ايدكوا معانااااااا   نكت ايدكوا معانااااااا Emptyالجمعة يوليو 04, 2008 7:58 pm

النكت تحفة جداااااااااااااااااااااااااااااا
وعاوزين اكتر يا نيييييييييييييييس

نكت ايدكوا معانااااااا
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية